Tomáš Škvrna

Charakterizoval bych se těmito třemi slovy:

- kreslíř (podle mé největší záliby)
- ajťák (podle toho, co je mým hlavním zdrojem obživy)
- pošuk (stručný popis mé psychiatrické diagnózy :) )

----

Jsem hodně tvůrčí člověk, který se kromě datlení blogů (a nesrovnatelně více) věnuje:

- kreslení (viz www.tomas-skvrna.cz)
- hudbě (viz www.mrtommy.cz)

---

Kdybych náhodou dostal od iDnesu zaracha a nemohl už dál spravovat svůj blog, najdete mě i na sme.sk

(http://skvrna.blog.sme.sk)

Tomáš Škvrna

Vrozená oční vada není překážkou pro kreslení

Asi tak před rokem jsem se naplno začal věnovat kreslení - zálibě, které jsem se intenzivně věnoval celé dětství a mládí. Je možná s podivem, že se tomu věnuju i přes to, že mám vrozenou a prakticky nekorigovatelnou oční vadu...

21.9.2015 v 23:11 | Karma: 15,82 | Přečteno: 489x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Škvrna

Zachraň se kdo můžeš! Škvrna je zpátky!

Po více než půlroční odmlce se vracím zpátky na blog iDnes, abych zde občas uspokojil svou potřebu se se ctěním čtenářstvem podělit o své myšlenkové výplody...

21.9.2015 v 13:10 | Karma: 4,07 | Přečteno: 123x | Diskuse| Ostatní