Tomáš Škvrna

Charakterizoval bych se těmito třemi slovy:

- kreslíř (podle mé největší záliby)
- ajťák (podle toho, co je mým hlavním zdrojem obživy)
- pošuk (stručný popis mé psychiatrické diagnózy :) )

----

Jsem hodně tvůrčí člověk, který se kromě datlení blogů (a nesrovnatelně více) věnuje:

- kreslení (viz www.tomas-skvrna.cz)
- hudbě (viz www.mrtommy.cz)

---

Kdybych náhodou dostal od iDnesu zaracha a nemohl už dál spravovat svůj blog, najdete mě i na sme.sk

(http://skvrna.blog.sme.sk)

Tomáš Škvrna

Zápisky šťastného magora - 1. díl: Jak to celé začalo?

Tento seriál nemohu začít jinak než tím, jak to všechno začalo - přesněji co tomu předcházelo, co a kdo mě přiměl k tomu, abych vyhledal odbornou pomoc. Samozřejmě nemohu opomenout první sezení, coby začátek terapie jako takový...

25.11.2015 v 13:03 | Karma: 11,12 | Přečteno: 590x | Diskuse| Společnost

Tomáš Škvrna

Zápisky šťastného magora - než začneme

Že jsem v psychoterapii, je o mně přinejmenším zde na iDnesu známo. Ostatně jsem to na sebe prásknul hodně brzy potom, co jsem s tím začal a nemám potřebu to nijak skrývat. A teď mám potřebu se o tom více rozepsat...

28.10.2015 v 12:38 | Karma: 9,13 | Přečteno: 389x | Diskuse| Společnost