Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

obrázek se mi moc líbí, musím se podívat na další a už se těším

0 0
možnosti
Foto

To autíčko je nějaký šišatý a směrem k zádi se vám v rozporu s perspektivou podivně zužuje. Nebo že by to byla trojkolka? :-)

1 0
možnosti

Už jsem na to byl upozorněn kolegy kreslíři na Facebooku... Začal jsem to již opravovat - aby aspoň kupec, který to vyhraje v aukci, to měl v pořádku :-)

0 0
možnosti

T17o16m53á11š 38G56a94y23e81r

18. 10. 2015 14:29

R^ Karma s pozdravem Tome!

1 0
možnosti

Skvělé, těšila jsem se na vaši další kresbu. R^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, jsem Tvůj člověk! Několik let jsem byl opravářem i těchto sanitek a jejich předchůdců. Dokonce jsem své zážitky kolem toho popsal na blogu. ;-D

1 0
možnosti

D20a72d55a36k 60P13e74t62r

18. 10. 2015 12:42

Z autem Š 1203 jsem jezdil nejméně dvě desetiletí, auto jako takové hodnotit nebudu, ale vaši kresbu. Mám pocit, že část karoserie od spodní hrany čelního skla po světlomety, jste poněkud protáhl do předu. V podstatě prodloužil přední část karoserie. Jinak kresba hezká.

1 0
možnosti

Na základě vašeho podnětu jsem to porovnal s předlohou, podle které jsem to kreslil. Opticky to tak vypadá, že je to protažené, byť proporčně je to v pořádku. Možná je to tím, že ta část mezi světlomety a čelním sklem více vyboulená než na předloze.

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8850x
Charakterizoval bych se těmito třemi slovy:

- kreslíř (podle mé největší záliby)
- ajťák (podle toho, co je mým hlavním zdrojem obživy)
- pošuk (stručný popis mé psychiatrické diagnózy :) )

----

Jsem hodně tvůrčí člověk, který se kromě datlení blogů (a nesrovnatelně více) věnuje:

- kreslení (viz www.tomas-skvrna.cz)
- hudbě (viz www.mrtommy.cz)

---

Kdybych náhodou dostal od iDnesu zaracha a nemohl už dál spravovat svůj blog, najdete mě i na sme.sk

(http://skvrna.blog.sme.sk)