Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J28a46r60a 96R51a12n38k

28. 10. 2015 17:49

Pokud Vas serial bude mit aspon 25% kvalitu toho, jaky mel Vas kolega Jaroslav Polak, nevidim duvodu, Vam neco na Vasi terapii kritizovat.

0 1
možnosti

Můžete si vytýkat co chcete, stejně vám to nic platné nebude :-)

0 0
možnosti

Ty vaše kresbičky jsou součástí terapie?

1 0
možnosti

Ne, to je jen návrat k jedné ze zálib, coby jeden z příznivých projevů.

0 0
možnosti
Foto

No vidíte a já to nevěděl.  Proto jsem si od vás nic nenechal líbit.  Od nynějška se budu snažit být schovívavější. ;-)

2 0
možnosti

To ani nemusíte, já to přežiju :-)

0 0
možnosti

Jestli já si to nemyslel...:-):-)

2 0
možnosti

J70a91n 14R63á28ž

28. 10. 2015 13:15

Jenom prosím už nedávejte absolutní  rovnítko mezi "havlisty" a komunisty.

Že jsou "havlisté"  nositelé vlastností typických pro bolševiky, to je fakt, ale s komunisty nevyznávají stejné náboženství. I když to své vynucují a prosazují ve společnosti obdobnými metodami, jako to dělali komunisté..

0 0
možnosti

Tohle spíš patří pod ten inkriminovaný článek...

0 0
možnosti

Pokud to unesete, nechte diskuzi otevřenou. Aspoň bude vidět, co za lidi je mezi námi. Možná, že budeme překvapeni, že jich není až tak moc.

1 0
možnosti

Jsem přesvědčen, že to můj psychický korpus unese. A možná byste se divila, kolik lidí dnes má nějaké psychické problémy, které by stálo za to řešit s odborníkem..

1 0
možnosti

Já Vám také přeji, že jste ve svém stavu spokojen a těším se na Váš pohled a příběhR^

2 0
možnosti

Zavřete diskusi, sociopati čekají. 8-o

0 0
možnosti

Na to, že mi různé existence spílají do "psychoušů" apod. nebo že se mi snaží vsugerovat, že moje psycholožka je špatná a terapie nefunguje, na to jsem zvyklý. Nic jiného, než že v tom budou pokračovat, asi očekávat nelze. Ostatně to vesměs sou jen projekce jejich vlastních problémů.

1 0
možnosti

jsem zvědavá, co bude dál...držím Vám palce, ať jste spokojen se svými počiny

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8850x
Charakterizoval bych se těmito třemi slovy:

- kreslíř (podle mé největší záliby)
- ajťák (podle toho, co je mým hlavním zdrojem obživy)
- pošuk (stručný popis mé psychiatrické diagnózy :) )

----

Jsem hodně tvůrčí člověk, který se kromě datlení blogů (a nesrovnatelně více) věnuje:

- kreslení (viz www.tomas-skvrna.cz)
- hudbě (viz www.mrtommy.cz)

---

Kdybych náhodou dostal od iDnesu zaracha a nemohl už dál spravovat svůj blog, najdete mě i na sme.sk

(http://skvrna.blog.sme.sk)