Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Nechci být protivnej a podezíravej. A mám málo minusů. Proto dotaz trochu znalého PC grafika? Není za tou "kresbou" tak trochu (v pozadí) Photoshop se svými úpravami vrstev a filtry?

0 0
možnosti

Ne, jen upraven jas a kontrast, aby to více odpovídalo tomu, jak kresba vypadá na papíře. Fotil jsem to mobilem a bylo to takové "vyblité".

0 0
možnosti
KD

Krásné. A opravdu 23 hodin ?

0 0
možnosti

Ano, měřeno Togglem :-)

0 0
možnosti
LN

...napadlo mne jméno...Václav Král....R^

1 0
možnosti

Legenda automobilového designu...

0 0
možnosti
DT

Je skvělá - jako ty ostatní. R^ Graphit vám sedí. R^ Přeju moc hezký večer.

2 0
možnosti
MT

Ale autorovi díky, hezké ! R^

2 0
možnosti
MP

Tak si ji dopřejte taky a pak se pochlubte. Rádi pochválíme;-)

0 0
možnosti
Foto

bez ohledu k faktickým poznámkám...posílám za nakreslení karmu.:-)

3 0
možnosti
MP

Nejsem motoznalec, ale obrázek je to moc pěknýR^

1 0
možnosti

...jako živý, viďte?:-)

0 0
možnosti
MT

Zdravím autora, ale to na obrázku není Felicie z roku 62, ale tak 68. V roce 62 měla Felicie jinou masku a navíc byla bez křidélek na zádi. Sám jsem ten model z roku 62 vlastnil.

0 1
možnosti
VP
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8850x
Charakterizoval bych se těmito třemi slovy:

- kreslíř (podle mé největší záliby)
- ajťák (podle toho, co je mým hlavním zdrojem obživy)
- pošuk (stručný popis mé psychiatrické diagnózy :) )

----

Jsem hodně tvůrčí člověk, který se kromě datlení blogů (a nesrovnatelně více) věnuje:

- kreslení (viz www.tomas-skvrna.cz)
- hudbě (viz www.mrtommy.cz)

---

Kdybych náhodou dostal od iDnesu zaracha a nemohl už dál spravovat svůj blog, najdete mě i na sme.sk

(http://skvrna.blog.sme.sk)